vilmisplaneten

Alla inlägg under augusti 2012

Av Vilma Rosen - 29 augusti 2012 20:26

den här bloggen är min kompis hildas blogg läs den!!!

Av Vilma Rosen - 29 augusti 2012 18:45

det här är en beskrivning på hur ni gör one directon naglar.                  de här nagellacken ska vi andvända.  grönt från depend (det som är på bild) nummer 30,

          blå depend nummer 24

          silvrigt depend nummer 1

          topplack från depend nummer 20

          rött från mavala satin nail color pearl

          förpackning med tre i ett lila glitter, orange och gul , från kiss nail art

          svart från depend nummer 22

          vitt fransk mallikyr nagellack från isadora 603 top white

 

lila från nivea 97 berry gloss

          neon gult från depend nummer 20  

          måla din vänsterhand med de här färgerna.

          måla one directions märke på tummen

          jag gjorde detta på liams födelsedag så jag gjorde en krona med hans initialer ovanför på pekfingret

          på långfingret gör ni storbrittaniens flagga

          på ringfingret målar ni irland flagga eftersom naill kommer därifrån

          på lillfingret gör ni en morot 

          gör killarnas initialer på andra handen. jag tog harry på tummen, liam på pekfingret, zayn på långfingret, louis på ringfingret och niall på lillfingret.


          så här snygg blev vänster...            och så här blev höger.





ha så kul!!    och grattis Liam!!!!! hipp hipp hurra!!





Av Vilma Rosen - 28 augusti 2012 21:01

på den här sidan skriver och lägger jag upp bilder på mina nagellack. jag ska försöka lägga upp ett varje vecka

=)

Av Vilma Rosen - 28 augusti 2012 20:55

Heeeeeey!


Detta är min nya blogg. jag hade en annan förut. Jaha nu ska jag fixa lite.  <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en elva år gammal tjej som älskar att dansa sjunga och vara med mina kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards